Tuesday, September 25

Kepada usahawan dan bakal usahawan Facebook



Seringkali kita melihat kawan-kawan Facebook kita menjual produk mereka di Facebook, bahkan kita sendiri pun mungkin ada menjual barang menggunakan Facebook.

Persoalannya, berapa banyakkah jualan yang telah dibuat di Facebook. Bila asyik promosi je, lama-lama kita jadi bosan. Mana taknya, promosi hampir setiap hari. Kadang-kadang, setiap jam, dan ada tu asyik-asyik refresh Facebook sebab nak tengok ada orang Like atau Komen tak gambar produk yang baru update tadi.


Bila takde orang komen, takde orang Like, awal-awal kita ok lah, lama-lama kita rasa malas dan putus asa. Ye lah, orang kata, boleh buat bisnes dekat Facebook ni, masalahnya, satu jualan pun tak pernah dapat lagi.

Anda biasa dengan situasi di atas ini? Pernah menghadapinya? Takut untuk menghadapinya?

Jangan risau, sebenarnya anda tak perlu rasa kecil hati, rendah diri dan lain-lain. RAMAI orang nak berniaga di Facebook tapi, tak berjaya !

Dalam 100 orang yang anda jumpa, tak sampai 10 orang pun berjaya buat jualan di Facebook.

So, macam mana? Anda nak saya cerita tentang 90 orang yang tak berjaya buat jualan di Facebook ke, atau anda nak tahu, apa yang 10 orang tu buat untuk dapat jualan di Facebook?

Ok, sebenarnya ada beberapa asas dan teknik wajib yang anda perlu kuasai kalau anda betul-betul serius nak menghasilkan jualan di Facebook.

Kalau saya cerita dekat sini, SANGATLAH panjang…..

Jadi, untuk mudahkan hidup anda, saya telah reka satu kursus pendek secara online untuk anda.

Ada lebih kurang 7 email yang mengandungi teknik-teknik dan tektik-tektik yang anda boleh TIRU dan COPYCAT daripada kursus online ini.

Saya bercadang untuk mengenakan sedikit bayaran, dalam RM500 hingga RM2500. Itu adalah harga standard untuk belajar pemasaran di Facebook.

Walaubagaimanapun, anda jangan risau, TIKET anda, saya sendiri akan bayar !

Jadi, anda tidak perlu bayar sesen pun !

Apa yang anda perlu buat ialah, isikan maklumat anda pada borang di sebelah kanan ini, supaya saya boleh tahu dekat mana saya boleh hantar kursus online ini.

Pastikan anda, isikan email anda yang aktif ye, satu lagi, kalau anda tidak serius nak belajar teknik pemasaran menggunakan Facebook, tolong berikan peluang kepada orang lain untuk mendapatkan tiket ini.

Ikhlas;
Amzani


0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Di Sini Cerita Kedai Kopi

SocialPromoter
Exabytes SiteLock
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Copyright © Cerita Kedai Kopi