Monday, October 1

Sape nak naik traffic blog die…jom ke sini!!!

Tahniah aku ucapkan kepada korang yang bace entry ni dan tahniah juga kepada SITI hari ni besdays dia la jom terjah blog dia apa dia bagi kat kita hadiah?? atau kita yang kena bagi dia hadiah ekekekeke kalau nak tahu visit ---->SINI

…sebab lepas korang bace dan singgah blog SITI memang traffik blog korang akan mencanak naik tanpa henti hingga akhir hayat korang…dan korang akan tersenyum lebar yang blog korang akan ade berjuta2 lemon pengunjung…


heheh…aku bergurau je..traffic blog aku pon suam-suam kuku je..sebenarnye aku nak kongsi satu ebook ni yang aku dapat dari syoknyerblogging…tajuk ebook ni 100 cara promosi dan tingkatkan web traffic anda…aku dah bace ebook ni..memang bagus ebook ni bagi korang yang nak up kan traffic blog korang…bukan ape traffic ni kadang-kadang penting sebab bila ramai orang bace article kita,kita akan rasa puas..kalau sorang pon tak datang semangat nak blogging tu pon down kan…


jagan risau ebook ni free of charged…perghh…lega muke masing2…sebut je free semua tersenyum kambing je…heheh…korang boleh download Di SINI


0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Di Sini Cerita Kedai Kopi

SocialPromoter
Exabytes SiteLock
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Copyright © Cerita Kedai Kopi