Tuesday, November 6

Awek Bunuh Diri Selepas Gambar Buah Tersebar Di Internet

Awek Bunuh Diri Selepas Gambar Buah Dadanya Tersebar Di Internet.. 

Awek nie bunuh diri selepas gambar lucah buah dadanya tersebar di internet..Dia sempat 'post' video menyayat hati tentang pelbagai tekanan yang dihadapinya di You Tube sebelum itu..
Dia dijumpai membunuh diri Rabu lalu dengan menggantung diri sendiri..Jom tengok video yang dia muat naik di You Tube sebelum membunuh diri..~

Awek yang bernama Amanda Todd itu ditemui mati membunuh diri di rumahnya di Port Coquitlam, British Columbia, Kanada, dengan menggantung diri sendiri..
Dia dipercayai menjadi mengsa buli siber di internet berdasarkan video yang di muat naik ke laman You Tube beberapa minggu sebelum bertindak nekad membunuh diri dengan menggantung diri di rumahnya..

Dia juga dikatakan telah mengambil dadah dan alkohol berlebihan dan telah dua kali cuba membunuh diri sebelum kejadian itu dengan mengelar tangannya sendiri dan meminum racun peluntur..Bagaimanapun tindakan untuk bunuh dirinya itu tidak berjaya..




Tekanan terhadap dirinya bermula selepas gambar lucah yang dia menunjukkan buah dadanya disebarkan ke internet selepas berkenalan dengan seorang lelaki dalam laman sembang online..

Akibat daripada itu, Amanda Todd telah mengambil keputusan berpindah ke bandar yang lain kerana tertekan..Dia bagaimanapun terus di ganggu melalui Facebook dengan suspek turut mengedarkan gambar lucahnya kepada kenalan terdekat wanita itu..

Akibat beberapa tekanan lain yang tidak dapat diterima olehnya, dia mengambil tindakan bunuh diri menggantung dirinya..





0 ulasan:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Di Sini Cerita Kedai Kopi

SocialPromoter
Exabytes SiteLock
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Copyright © Cerita Kedai Kopi