Sunday, October 21

Remaja sekarang!! Sambil buat maksiat sambil Berdoa

                     


Errr.., sebenarnya gua agak ketinggalan dalam bab berdoa cara baru ni.. Tak tahu pulak boleh berdoa selepas bermaksiat ye..

Mungkin dengan cara yang dipraktikkan oleh couple melayu dalam gambar tu, Tuhan akan lebih mudah makbulkan doa dorang kot..

Tak pun, dengan cara berdoa selepas berpeluk sakan, Tuhan akan restui hubungan dorang.. Perghh.., memang superb la beb bebudak sekarang kann..

Gua rasa, ni lah Islam liberal yang cuba diperkenalkan oleh golongan berhaluan kiri dalam negara kita ni..

Kalau peliwat dan pelanggan Chinadoll pun boleh dorang angkat sebagai bakal Perdana Menteri, apa nak heran dengan situasi remaja diatas tu kann…
Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. astaghfirullahalazim... kat fb wanie pon bnyk je update yg cam gini... ape nak jadie ~

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini Cerita Kedai Kopi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Copyright © Cerita Kedai Kopi