Wednesday, November 21

KES KHALWAT KETUA PENGARAH KESIHATAN DENGAN ISTERI ORANG

KES KHALWAT KETUA PENGARAH KESIHATAN DENGAN ISTERI ORANG.....UTUSAN MALAYSIA SOKONG PELAKU KHALWAT DIBERI PELUANG KEDUA ATAS ALASAN BELIAU SEORANG YANG BERSIKAP MULIA!!!!!!!

Dijangka satu mesyuarat Lembaga Tatatertib Pegawai Tadbir dan Diplomatik ( PTD ) peringkat tertinggi akan bermesyuarat hari ini, untuk menentukan nasib Ketua Pengarah Kesihatan (SKIM U – Perubatan- jawatan tertinggi dalam skim Perubatan)...

Lembaga Tatatertib tersebut difahamkan terdiri dari :-

Ketua Setiausaha Negara (KSN) (PTD) - Datuk Seri Dr Ali Hamsa
Pengerusi SPA (PTD) – Tan Sri Mahmood Adam dan…
Ketua Setiausaha Kementerian Kesihatan Malaysia KKM (PTD)

Mereka-mereka ini akan akan tentukan nasib Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman (56 tahun) & juga jururawat gred 41, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan (35 tahun) dalam satu mesyuarat tatatertib di Sabah pada hari ini mengikut mengikut prosiding jenayah Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Kelakuan dan Tatatertib) 1993.

Enam tindakan yang boleh diambil terhadap mereka termasuk :

1) diberikan amaran
2) diturun pangkat
3) ditahan kenaikan gaji
4) hilang enrolmen
5) ditahan kerja
6) dipecat


Buat masa ini, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman diarahkan bercuti dan Timbalan Pengarah Kesihatan, Dr. Lokman mengambil alih tugas sebagai Ketua Pengarah Kesihatan untuk sementara waktu.



Utusan Malaysia baru-baru ini di dalam akhbar Mingguan Malaysia menerusi nukilan Awang Selamat mengharapkan orang ramai & termasuklah juga kakitangan Kementerian Kesihatan Malaysia memberikan peluang kedua kepada Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia ini, Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman kerana Awang Selamat merasakan :

Pertama:- Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman seorang yang bertangungjawab & mengaku terhadap kesalahan yang telah dilakukannya.

Kedua:- Dengan sikap bertanggungjawab yang ditunjukkan oleh Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan Malaysia ini, Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman ini tanpa memberikan sebarang alasan, Awang Selamat merasakan Ketua Pengarah ini mempunyai sikap yang mulia

Ketiga:- Oleh sebab itulah Awang Selamat menerusi nukilannya merasakan anda, anda, anda semua di sini patut memberikan peluang kepada Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman

Dan paling admin tertarik kenyataan Awang Selamat yang merasakan masih ada lagi pemimpin yang lebih teruk perangainya tetapi tidak mahu mengaku kesalahannya. Siapakah pemimpin yang dimaksudkan Awang Selamat? Kalau dia maksudkan DSAI dan para pemimpin Pakatan Rakyat sudah pasti nama itu disebutnya.. Adakah dia maksudkan dikalangan pemimpin tertinggi UMNO dan BN?


MENGAKU BERSALAH BERKHALWAT DENGAN ISTERI ORANG DISEBUAH HOTEL MEWAH DIPUTRAJAYA DAN DIHUKUM DENDA RM3000 DIANGGAP SEBAGAI PERBUATAN MULIA KE?

INILAH KALAU MENJADI LIDAH BIAWAK RASMI UMNO.. CAKAP BEBRBELIT-BELIT TIDAK KONSISTEN DALAM SATU-SATU ISU DAN PERKARA..CUBA NAK MENJADI WIRA KEPADA PELAKU KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG SEMATA-MATA DIFAHAMKAN PELAKU ITU PENYOKONG KUAT UMNO!!!!

PATUTLAH UTUSAN MALAYSIA LANGSUNG TAK BELASAH PRESIDEN MCA WALAUPUN SECARA TERANG DIA HINA DAN MAKI HAMUN ISLAM MALAHAN DIPERTAHANKAN LAGI......SEBABNYA DIA SEORANG PEMIMPIN YANG BERHATI MULIA


info form by: email
Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. Dia tau kalau tak ngaku...akan ada perbicaraan. Akan ada saksi2 dipanggil(staff2),,,byk lg cerita aib terdedah kat mahkamah nanti..silap2 tilam pun kena usung!...itu bukan bertanggung jawap tapi nak minimise impact...

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini Cerita Kedai Kopi

SocialPromoter
Exabytes SiteLock
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

Copyright © Cerita Kedai Kopi